لودینگ

نمونه کارهای اجرایی سنگ اسلب

بنابر درخواستی که بسیاری از خریداران در هنگام مراجعه حضوری و یا تماس های تلفنی از ما دارند، درخواست نمونه کار سنگ اسلب بوده و ما نیز در جهت پیشبرد این نیاز، سعی کرده ایم تا حد امکان آرشیوی از تصاویر نمونه کار اجرایی سنگ اسلب آماده کنیم. اما قبل از هر چیز دانستن یک سری نکات مرتبط، می تواند در داشتن یک انتخاب صحیح کمک کند که در چند پاراگراف به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

معماری همواره یک شناسه از سلیقه و فرهنگ صاحب آن ساختمان بوده، زیرا این مسئله کاملا اثبات شده که معماری و روانشناسی به هم وابسته بوده از رنگها، طرح ها و حتی متریال های به کار رفته می توان متوجه شخصیت صاحبان آن ساختمان شد. تا حدودی باید ابتدا با طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان شروع کنیم و در بخش های بعدی نمای بیرون ساختمان را نیز ارزیابی خواهیم کرد.

چنانچه شما بخواهید یک متریال جدید را به دکوراسیون داخلی خود بیافزاید، به نوعی یک گام جلو هستید. زیرا آنهایی که برای اولین بار از متریال به کار رفته در ساختمان شما دیدن می کنند، قطعا برای دقایقی مجذوب آن خواهند شد و سوالات بی شماری نیز برای آنها پیش خواهد آمد. هدف از طراحی زیبا و خوب، جلب توجه است. بله سنگ اسلب را می توان به عنوان متریالی نام برد که در این چند سال بر استفاده آن در طراحی های داخلی ساختمان روز به روز افزوده گردیده است. قبل از ادامه بحث، بسیاری از شما به دنبال آگاهی از قیمت سنگ اسلب هستید و این به عنوان یک مسئله چالشی است که آیا با بودجه ای که دارید می توانید به خرید آن اقدام کنید؟باید در پاسخ به این سوال، اعلام کرد که سنگ های اسلب از تنوع بالایی برخوردارند و در این بین می توان به مرمریت، مرمر، چینی، کرستال و ترااونیکس اشاره کرد. البته نوع های دیگری نیز وجود دارد ولی ما سعی کردیم از نمونه هایی نام ببریم که تنها قابلیت استفاده در طراحی داخلی ساختمان را داشته و صرفا به عنوان یک متریال دکوراسیون داخلی به شمار می آید.

نمونه کار سنگ اسلب در فضای داخلی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان : 
0913-932-1409

تماس با ما