لودینگ

سنگ تراورتن بی موج

زمانی که برای خرید سنگ تراورتن به بازار مراجعه کرده اید قطعا متوجه تفاوت در نوع برش شده اید. تراورتن بی موج اصطاحی است که در بارها توسط فروشندگان خواهید شنید و این اصطلاح در مقابل موجدار قرار دارد. اگر برش کوپ تراورتن به صورتی باشد که موج های تراورتن در آن قابل دیدن نباشد، به آن تراورتن بیموج گفته میشود. انتخاب نوع برش کاملا با سلیقه بازار همخوانید دارد. در سال های گذشته اکثر تقاضاها برای خرید نوع موجدار بود اما با روی کار آمدن نماهای رومی، بازار به سمت استفاده از تراورتن بیموج جهت کاربری در نما شد.

تراورتن بیموج

کاربرد تراورتن بیموج در ساختمان

اولین فاکتوره تاثیر گذار در انتخاب این مدل سنگ های تراورتن در ساختمان، سلیقه مشتری است. عمدتا در نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد اما می توان از آن در بخش های زیر نیز استفاده کرد:

  • نماهای رومی و کلاسیک
  • ورودی ساختمان
  • ورودی لابی
  • کفپوش ساختمان
  • کفپوش حیاط و پارکینگ
  • نمای دیوار حیاط
  • نمای دیوار راه پله
  • نمای دیوار پارکینگ

انواع سنگ های تراورتن بیموج با قیمت

تمامی سنگ های تراورتن موجدار در بازار قابلیت فرآوری به صورت بیموج دارند. دسته بندی را نیز عمدتا بر اساس زمینه رنگ انجام می دهند و تراورتن کرم بیموج یکی از معروف ترین آن ها است. همانطور که اشاره شد اکثر سنگ های تراورتن بیموج تولید می شوند که میتوان به رنگ های کرم، شکلاتی، سفید، سیلور، بژ و … اشاره کرد.

قیمت گذاری آن نیز بر اساس برند معدن، ابعاد، کیفیت فرآوری، نوع فرآوری و رنگ انجام میشود. هر کدام هر فاکتورهای نام برده به صورت مستقیم بر قیمت گذاری سنگ های تراورتن مربوطه تاثیرگذار است. ما در دسته بندی که برای سنگ تراورتن تعریف کردیم، به تفکیک برند معادن به معرفی آنها پرداخته ایم و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

کلام آخر

نوع برش کاملا طراحی و سلیقه مشتری ارتباط دارد. در حال حاضر اکثر نماها بر اساس سنگ های تراورتن بیموج پیاده سازی شده اند و تولیدی ها نیز بر اساس پوشش این نیاز، به تولید و فرآوری بر سنگ های تراورتن به صورت بی موج پرداخته اند. هر نوع سنگ تراورتن قابلیت این چنین برشی را دارد. گروه سنگ ایران واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان، به تولید و فرآوری انواع سنگ های تراورتن می پردازد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان : 
0913-932-1409

تماس با ما