لودینگ

شهرک صنعتی سنگ رضوانشهر

در این محتوا قصد داریم به بررسی شهرک سنگ رضوانشهر بپردازیم. شما در این مقاله با موقعیت جغرافیایی این شهرک صنعتی آشنا شده و به شما خواهیم گفت که چه نوع سنگ های ساختمانی در شهرک سنگ رضوانشهر فرآوری می شوند. همچنین تا حد امکان، لیستی از کارخانه های سنگبری واقع در این شهرک به شما ارائه می کنیم.. تا انتها این مقاله از وب سایت سنگ ایران با ما همراه باشید.

کارخانه های سنگبری شهرک صنعتی سنگ رضوانشهر اصفهان

شهرک سنگ رضوانشهر کجاست؟

ابتدا باید به موقعیت جغرافیایی این شهرک بپردازیم. این شهرک صنعتی در شهرستان تیران و کرون واقع در استان اصفهان قرار گرفته است. در غرب استان اصفهان، همسایگی شهرکرد است. از دیگر شهرستان های شناخته شده اطراف این شهرک، می توان به شهرستان نجف آباد اشاره کرد که در فاصله 25 الی 30 کیلومتری آن قرار گرفته است. اگر قصد مسیریابی و آمدن به این شهرک را دارید، می توانید در نرم افزارهای مسیریاب داخلی و خارجی نام شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان را جستجو کنید و به راحتی به مقصد خود بیایید.

شهرک سنگ رضوانشهر

لیست سنگبری های شهرک صنعتی رضوانشهر

تعداد سنگبری های فعال در شهرک صنعتی اسفیدواجان، بیش از 360 عدد است و تنها تعدادی از واحدهای سنگبری برند را در این بخش آورده ایم که عبارت اند از:

  • مجموعه فرآوری سنگ الوان: در این واحد تولیدی به صورت تخصصی به فرآوری سنگ های چینی ازنا و قروه و انواع سنگ مرمر پرداخته می شود.
  • سنگبری الوان نما: در این کارخانه به صورت تخصصی به فرآوری تراورتن ابرکوه معدن الوان پرداخته می شود.
  • سنگبری پیشوا سنگ: این برند را با سنگ مرمریت آباده الیت در شهرک صنعتی می شناسند. به فرآوری مرمریت های آباده باریجانی و صداقت کیش و همچنین الیت پرداخته می شود. تراورتن عسلی و دهشیر و مرمریت پرشین وایت نیز از دیگر تولیدات این تولیدی است.
  • سنگبری برداران ضیایی: سنگ های مرمریت صلصالی و مرمریت مشکی نجف آباد در این کارخانه تولید می شود.
  • سنگبری سعید: این کارخانه را با برند صلصالی می شناسند اما در سبد محصولات آن سنگ های مرمریت پرطاووسی و هرسین نیز وجود دارد.
  • سنگبری نپال: سنگ های تراورتن دره بخاری و عباس آباد در این کارخانه تولید می شودد.
  • سنگبری اعتماد
  • سنگبری کسری

تنوع سنگ ساختمانی در شهرک سنگ رضوانشهر

از نظر تنوع سنگ، تمامی سنگ های ساختمانی موجود در بازار در این شهرک فرآوری می شوند اما شاید از نظر حجم تولید و تعداد سنگبری های فعال در زمینه تولید سنگ های موجود، می توان به ترتیب به لیست زیر اشاره کرد که عبارت اند از:

  1. مرمریت آباده
  2. مرمریت صلصالی
  3. مرمریت اداوی
  4. تراورتن یزد
  5. تراورتن کاشان
  6. تراورتن عباس آباد
  7. تراورتن دره بخاری
  8. تراورتن حاجی آباد
  9. چینی الیگودرز
  10. چینی ازنا
  11. چینی قروه

نتیجه گیری:

در این محتوا شما با لیست سنگ ها و سنگبری های فعال در شهرک سنگ ساختمانی رضوانشهر آشنا شدید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این شهرک می توانید با ما در تماس باشید. اگر قصد خرید حضوری و یا آنلاین از این شهرک صنعتی دارید، می توانید به سنگبری پیشوا در خیابان چهارم مرکزی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان : 
0913-932-1409

تماس با ما