لودینگ

قیمت سنگ مرمریت در کارخانه سنگبری

قیمت گذاری سنگ های مرمریت در کارخانه به پارامترهای متعددی بستگی دارد که از مهمترین آن ها می توان به برند معدن، سورت بندی، ابعاد، کیفیت فرآوری و متراژ اشاره کرد. از جمله شناخته شده ترین سنگ های مرمریتی که در ساختمان کاربری بالایی دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارت اند از:

  • مرمریت هرسین: این مرمریت دارای زمینه رنگ روشن و کرم روشن است و جز استخوانی ترین سنگ های مرمریت به شمار می آید. از نظر قیمت گذاری نیز می توان آن را از دسته مرمریت های گران قیمت در نظر گرفت.
  • مرمریت آباده شیراز: عمده معادن آن کرم رنگ اند اما زمینه رنگ زیتونی و سفید نیز تا حدودی یافت می شود. از نظر قیمت جز سنگ های مرمریت قیمت مناسب بازار به شمار می آید.
  • مرمریت لاشتر
  • مرمریت مشکی نجف آباد
  • مرمریت صلصالی: سنگ نوار قلبی استخراج شده از معادن خور و بیابانک که بیش از 2 دهه است در بازار سنگ ایران مطرح است. از نظر قیمت جز مرمریت های متوسط است.
  • مرمریت دهبید
  • مرمریت جوشقان
  • مرمریت چهرک
  • مرمریت اداوی

اکثر سنگهای مرمریت، کاربری در فضای داخلی ساختمان دارند و تعداد اندکی از آنها را می توان در فضای بیرونی ساختمان به کار برد که برای نمونه می توان به سنگ لاشتر اشاره کرد. اگر قصد تهیه سنگ مرمریت دارید، خرید آن به صورت مستقیم از کارخانه جهت کاهشی شدن قیمت تمام شده تاثیر مستقیم دارد، زیرا شما حاشیه سود سنگفروش را حذف کرده اید که این حاشیه سود حداقل 20 درصد است. برای یک سنگ با قیمت کارخانه 400 هزار تومان، حاشیه سود 80 هزار تومانی دارد.

خرید سنگ مرمریت در کارخانه

کارخانه های سنگبری متعددی در زمینه تولید سنگ مرمریت در ایران فعال هستند و هر کارخانه نیز حداکثر تا 3 مدل سنگ مرمریت را می تواند تولید کند. سنگ مرمریت بر خلاف تراورتن، ابعاد بیشتری دارد که از پلاک و فرشی تا پله را باید از آن تولید کرد.

در کنار این تنوع ابعاد، به سورت بندی آن نیز باید توجه کرد. اگر به کارخانه های رفتید که بیش از 3 مدل مرمریت برش داده، به سورت بندی آن دقت کنید زیرا برش این تنوع بالا نیازمند فضای بزرگی است.

نتیجه گیری:

قیمت سنگ مرمریت در کارخانه نسبت به تهیه آن از انبارهای سنگ، مناسبتر است اما همانطور که اشاره شده در کارخانه سنگبری بیش تر از 2 تا 3 مدل مرمریت نمی توان فرآوری کرد و بهتر است شما به عنوان یک خریدار موفق، قبل از اقدام به خرید، نوع مرمریت مورد نیاز خود را مشخص و سپس اقدام به خرید کنید.

سنگبری پیشوا واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر به صورت تخصصی به تولید و فرآوری مرمریت آباده می پردازد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09139321409 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان : 
0913-932-1409

تماس با ما