لودینگ

سنگ گرانیت قرمز

در ادامه بررسی و معرفی انواع سنگ گرانیت بر اساس تنوع رنگ،در این بخش قصد داریم به معرفی انواع سنگ گرانیت قرمز بپردازیم.از نظر برندینگ در بازار این نوع گرانیت بر اساس نام استانی که معدن این گرانیت در آنجا قرار گرفته است،که عبارت اند از:

گرانیت قرمز یزد

این گرانیت به عنوان بهترین نوع در بازه رنگ قرمز بوده که دارای زمینه رنگ قرمز تیره و روشن است.گرانیت قرمزیزد از چگالی بالاتری برخوردار بوده و به موازات آن نیز از مقاومت بالاتری نسبت به سایر سنگ های گرانیت در برابر سایش و ضربه و همچنین از جذب آب پایین برخوردار بوده که موجب شده از برند از محبوبیت بالاتری در بازار برخوردار باشد.گرانیت یزد قرمز جز گرانترین نوع گرانیت قرمز در بازار است.

گرانیت قرمز

عمده کاربرد این نوع گرانیت علاوه بر نمای داخلی،در نمای بیرون ساختمان نیز می باشد که در این بین می توان به کف ساختمان،را پله،آشپزخانه،سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد.با توجه به چگالی بالای این نوع گرانیت،از آن به عنوان کوبیک جهت سنگفرش معابر پیاده رو نیز استفاده می شود. عمده تولید این گرانیت در یزد،اصفهان و تهران است.

گرانیت قرمز اصفهان

معدن این گرانیت در منطقه نائین اصفهان واقع شده و به همین دلیل با برند گرانیت قرمز نائین نیز معرفی می شود.این گرانیت از نوع یزد،از کیفیت پاینتری برخوردار است و همین مورد موجب گردیده به نسبت از قیمت کمتری نیز برخوردار باشد. از نظر ظاهری بر روی سطح ان دانه های مشکی رنگ قرار گرفته و همین مورد موجب زیبایی و منحصر به فرد شدن ان گردیده است. از نظر ساب پذیری در درجه قابل قبولی قرار دارد و همچنین از نظر مقاومت در برابر سایش و ضربه و همچنین جذب آب قابل قبول است.گرانیت قرمز اصفهان نیز قابلیت تولید در ابعاد اسلب ،پله،پلاک،کوبیک و فرشی را داشته و نوع کاربری آن نیز مشابه نوع یزد است.

قیمت گرانیت قرمز

از عواملی که می توان به صورت مستقیم بر روی قیمت گرانیت قرمز تاثیر گذار دانست،عبارت اند از :ابعاد،ضخامت و برند معادن که در بخش های ابتدایی به شرح آنها پرداختیم.درادامه سعی خواهیم کرد تصاویر نمونه کار اجرایی آن را برای شما قرار دهیم و شما می توانید جهت دریافت اطلاع از خریدوفروش انواع گرانیت قرمز با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان : 
0913-932-1409

تماس با ما